sobota, 24 listopada 2012

Kącik...

W domowym kąciku powstaje wiele pomysłów. W domowym kąciku kryjemy się przed światem żeby odpocząć od zgiełku, pędu, złych rzeczy, które nas spotykają. W domowym kąciku zaszywamy się żeby się zrelaksować, po ciężkim dniu w pracy. Dlatego ja postanowiłam się podzielić moim domowym kącikiem :)
Odkryłam, że najlepszą metodą na stres nie jest zajadanie się słodkościami (tak my kobiety niestety to uwielbiamy :D), ale ozdabianie rzeczy metodą decoupage. Tak naprawdę dopiero zaczynam przygodę z tym hobby, ale już od wykonania pierwszego pudełeczka poczułam,że stres całkowicie mnie opuścił. Cierpliwość, której od nas wymaga ta sztuka tworzenia. Dokładność w przygotowaniu wzorów, podkładów i przemyślenie jaki chcemy żeby był efekt końcowy wpływa na umysł bardzo kojąco. A kiedy dodamy do tego możliwość uszczęśliwienia podarkami jedynymi w swoim rodzaju naszych bliskich, odczujemy ogromną satysfakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D