niedziela, 15 lutego 2015

PoWalentynkowo:)

witajcie,
Jak Wam minęły Walentynki???
My w tym roku spędzaliśmy je z całą rodzinką świętując zakończenie studiów mojego najmłodszego braciszka :D no cóż najwyższy czas, żeby zasilił grono ludzi pracujących i sam na siebie zarabiał.... :D ciekawe po jakim czasie będzie żałował, że czas studencki już się skończył... :) ohh kiedy to było, te opuszczone wykłady, ćwiczenia i laborki... te leniwe poranki ( kiedy po przebudzeniu stwierdzało się, że dzisiaj odpuszczam nie idę :) ) naprawdę fajny czas, a teraz za dwa mce powrót do pracy, można powiedzieć na drugi etat. Szkrabusiowo powoli rozkręcam, a potem zobaczymy jak to będzię, mam nadzieję, że dobrze. Obecnie szydełka u mnie troszkę mniej, więcej szycia. Powstają kocyki, poduchy, Szkrabusiowa maskotka, a w głowie jeszcze tyle pomysłów :D

Wiem, że już po Walentynkach, ale z tej okazji chciałam wszystkim życzyć mnóstwa miłości, nie tylko od święta, ale każdego dnia, przez okrągły rok :)




Poduchy serducha wymiar 45x35cm :D

Pozdrowionka
MagdaZ

5 komentarzy:

  1. Mi jeszcze rok studiów został... i mimo, ze teraz narzekam, to pewnie po studiach to docenię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduchy :) A co do Szkrabusiowa, zostałam Twoją wierną fanką i codziennie tam zaglądam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D