czwartek, 25 lipca 2013

niespodzianka i PODAJ DALEJ

Jakiś czas temu zapisałam się w Podaj Dalej u Anko. Wczoraj otrzymałam swoją niespodziankę. W pięknej kopercie ......
 zamknięte były te oto drobiazgi :D
Bardzo dziękuję Ani za śliczne przezenciki :)

Zgodnie z zasadami Podaj Dalej czas abym to ja ogłosiła na swoim blogu moje pierwsze PODAJ DALEJ. Zapraszam dwie pierwsze osoby do zgłoszenia się do zabawy i jednocześnie przypominam, że po otrzymaniu niespodzianki należy ogłosić zabawę u siebie na blogu i przygotować niespodziankę dla kolejnych osób w ciągu 365 dni.

Pozdrawiam
Magda

6 komentarzy:

  1. witaj Madziu :) Ja też chetnie wezme udział w twoim podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Aniu prześlij proszę swój adres na mojego maila :)

      Usuń
  2. mi gdzieś zawsze umknęło podaj dalej więc i ja chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że u mnie jeszcze było miejsce. :) Aniu prześlij proszę adresik na mojego maila :)

      Usuń
  3. Zapraszam Cię do mnie na MEGA wyzwanie FOTO
    pozdrawiam
    Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie załapałam się na wymiankę "Pod żaglami". Uwielbiam wymianki, dlatego chciałabym zaprosić Ciebie do mnie na wymiankę "Pożegnanie lata". Zapisy do 18 sierpnia. Pozdrawiam serdecznie. :)
    http://www.pierniczkowewybryki.blogspot.com/2013/07/wymianka-pozegnanie-lata.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D