niedziela, 4 stycznia 2015

Czapeczkowo :D

Witajcie,
Obecnie jestem w krainie czapeczek... powstało ich dość sporo, ale nie miałam czasu wszystkiego powstawiać tyle się u mnie działo. Czapeczki zostały zrobione dla mojej koleżanki z pracy, która obecnie spełnia się troszkę w innej dziedzinie niż dotychczas. Chodzi tutaj o fotografię dziecięcą :)
Powstały dla niej takie oto czapeczki i komplety :D

Co o nich myślicie??? 
















A tu mój Szkrabeczek w czapeczkach :) ( tu ma ok. 7mcy, :D :))





Pozdrawiam 
Magda Z

9 komentarzy:

  1. Czadowe! Najbardziej podoba mi się żabcia i ten kapelusik, w którym Twój szkrab występuje na ostatnim zdjęciu :D swoją drogą - jaki on już duuży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne czapki.a model pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne czapusie, a Twój Szkrabek wygląda w nich obłędnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ta żabowa jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe czapeczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne czapeczki a pszczółkowy komplecik rewelacja! Zdjęcia synka prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapeczki, ślimak rewelacyjny, a żabka podbiła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D