sobota, 23 listopada 2013

coraz bliżej Święta :)

Witajcie,
Na początku bardzo dziękuję za udział w Urodzinowym Candy. Już jutro ogłoszę wyniki :) W związku z tym serdecznie witam nowych Obserwatorów bloga.  A teraz przechodzę do meritum :D Jako, że czas leci bardzo szybko, a do Świąt został tylko miesiąc, wzięłam przykład z wielu z Was zakasałam rękawy i zaczęłam robótkowe przygotowania. Na pierwszy ogień poszła czapa Św. Mikołaja :) Zrobiłam ją strasznie długą, bo mam wobec niej długoterminowe plany :) Już nie mogę się doczekać sesji zdjęciowych, które zrobię podczas Świąt wszystkim dzieciaczkom z rodziny :)




Dodatkowo popełniłam dwa zestawy śnieżynkowych podkładek.





Podkładki trafią do świątecznych paczuszek, które już niebawem będę wysyłać :)
A w głowie mnóstwo świątecznych pomysłów do zrealizowania. Mam nadzieję, że czasu mi wystarczy.

A Wam jak idą przygotowania??? już czujecie magię nadchodzących Świąt??

pozdrawiam
Magda

1 komentarz:

  1. śliczne śnieżynki , ja mam dwie lewe do takich rzeczy . Ze świętami to człowiek sie tak nakręca i stresuje a potem szybko mijają . Od jakiegoś czasu mniej się tym przejmuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D