poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Bohaterowie kreskówek :)

Pamiętacie Waszych ulubionych bohaterów z kreskówek? Ja pamiętam jak strasznie uwielbiałam te wieczorynki od Disneya- Myszka Miki, Kaczor Donald i reszta wesołej brygady. Oczywiście były też Smerfy, Gumisie, Krecik, Reksio i wiele innych obecnie mocno zapomnianych bajek. Na wszystkie czekałam z wielką niecierpliwością. Mój Szkrab zaczyna interesować się bajkami. Rozpoznaje już sporo zwierzaków i raz lepiej, raj gorzej naśladuje ich odgłosy. Dlatego jak tylko zobaczyłam ten materiał, od razu wiedziałam, że powstanie z niego coś dla mojego Malucha.
Najpierw były krótkie gacie na lato, obecnie takie same w większym rozmiarze ma też jego Tata. A co tam, razem wyglądają przesłodko :)


Oprócz krótkich spodenek uszyłam do kopletu spódnicę ołówkową i długie spodenki :)


Jak Wam się podoba cały kopmlet???

pozdrawiam
MagdaZ

4 komentarze:

  1. Fantastyczne :) mega fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysłowy komplet :) Musicie super wyglądać wszyscy razem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, gatki świetne zwłaszcza na maluchu wyglądają słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bomba!!!! Spodenki są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D