piątek, 14 lutego 2014

Moje własne koralikowe bransoletki :D

Witajcie, 
jakiś czas temu pisałam o czapeczce z uszami, która szuka nowej właścicielki. Chęć przygarnięcia czapuchy wyraziła Sandra z bloga Moje pasje. Poprosiła, żebym zastanowiła się co chciałabym w zamian. Okazało się, że Sandra robi m.in. piękne koralikowe bransoletki. Dlatego poprosiłam o taką bransoletkę w  moich ulubionych niebieskich kolorkach. Dostałam takie dwie ślicznotki :D 


 i oczywiście słodkości i herbatki :D

W mojej paczuszce znalazło się to:

Zachęcam do odwiedzania bloga Sandry. Wielkie dzięki za wymiankę, cieszę się tym bardziej, że czapeczka trafiła w dobre ręce innej rudej osóbki :D

Trzymajcie się cieplutko
MagdaZ

1 komentarz:

  1. haha, no tak, my dwie rude :D teraz czekam na chłodniejsze dni, żeby móc ponosić trochę tą czapę :D
    dzięki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D