poniedziałek, 2 czerwca 2014

Szydekowy kocyk :)

Witajcie,
Szkrabek rośnie jak na drożdżach. Urósł już ponad 8 cm i przytył ponad 2 kg. Z każdym dniem coraz bardziej zaciekawiony jest otaczającym go światem. Uwielbia się śmiać i ciągle mnie rozśmiesza swoimi minkami.  W czasie jego drzemek mam chwilę na szydełkowanie. I właśnie podczas tych chwil zrobiłam dla małego jego pierwszy szydełkowy kocyk. Motyw nie skomplikowany, zwykły granny , ale ten wzór jest uniwersalny, a poza tym zawsze mogę go powiększyć :D Postanowiłam, że włóczka musi być bardzo kolorowa, właśnie po to, żeby mały miał na czym oczko zawiesić podczas leżenia na brzuszku :D
Kocyk ma wymiary 100x100cm





A Wam jak podoba się kocyk??
Pozdrawiamy
MagdaZ i Szkrabek

6 komentarzy:

  1. kocyk piękny. ale ten Twój szkrabek... aaaa, cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba:) śliczny, tyle kolorów...
    A Szkrabkowi jak na nim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk śliczny, ale Szkrabek po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kocyk, ale Szkrab i tak fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk jest przepiękny! A jaka słodka modelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk cudowny :)
    A te kolory, naprawdę fajny pomysł :)
    Właśnie robię taki, tylko w odcieniach niebieskiego, a nawet dwa dla moich przyjaciółek, które się spodziewają Maluszków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D