sobota, 1 grudnia 2012

Chustecznik #1

Po skończeniu pierwszego projektu od razu zabrałam się za realizację kolejnych pomysłów. Powoli poznaję kolejne możliwości tej techniki i mam wrażenie, że nie w ogóle nie ma ograniczeń. Potrzebuję więcej pędzli, gąbeczek, kleju, lakieru, preparatu do postarzenia i wielu innych przyborów... :D
 Tym razem zajęłam się ozdabianiem chustecznika. W końcu będę mogła zastąpić brzydkie papierowe pudełko na coś bardziej subtelnego.

Tym razem wymieszałam farby żeby uzyskać kolor "kakao". Na początku wydawał mi się troszkę ciemny, ale po dodaniu czerwonych tulipanów wszystko fajnie się skomponowało. Potem nałożyłam kilka warstw lakieru i gotowe.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D