poniedziałek, 9 grudnia 2013

wymianka Mikołajkowa :)

Witajcie,
Miałam przyjemność wziąć udział w wymiance Mikołajkowej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Super dzieciaczki. Moją parą wymiankową była Ilona z Bąbelkowego Świata. Od Ilony otrzymałam cudowną paczuszkę z prezentami , ale nie obyło się bez pewnych trudności. Przez tą całą przeprowadzkę podczas zapisywania się do wymianki podałam adres do moich rodziców (tak na wszelki wypadek),potem oczywiście o tym zapomniałam (podobno kobiety w ciąży potrafią być roztargnione, ale nie wiedziałam, że objawia się to zanikami pamięci i totalną sklerozą ;D) ale całe szczęście, że rodzice trzymają rękę na pulsie i jak tylko odebrali paczkę to od razu do mnie zadryndali, że przyszła paczuszka :)
Antek już zaopiekował się swoimi prezencikami :)

Paczuszka kryła wiele cudowności. Ilona przesłała również prezencik dla mojego Bąbla, który grzecznie roście jeszcze w brzuszku ( niestety mam tylko jedno zdjęcie, zrobione przez mojego Tatuńcia, obiecuję, że jak tylko zajadę do rodziców to od razu wstawię więcej zdjęć :D)


ja natomiast wysłałam do Ilony :






 Ilonka bardzo dziękuję Tobie za wymiankę i przecudowne prezenciki.
Trzymajcie się cieplutko
MagdaZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D