poniedziałek, 9 grudnia 2013

huhuha... huhuha.... nasza zima zła???

Czy ktoś nie zna tej piosenki?? :)


To jedna z moich ulubionych zimowych z czasów dzieciństwa :) No właśnie przyszła zima. Mieszkając w Szczecinie zapomniałam jaka może być piękna. No ale teraz to mi łatwo powiedzieć, bo nie muszę wstawać żeby dojechać na 7 rano do pracy, odśnieżać samochód i robić pozostałych rzeczy, które już nie są takie fajne podczas zimowej aury.  
A Wy lubicie zimę??? 

wrzucam kilka fotek z wczorajszego spaceru po Supraskim lesie :)









A na koniec coś nowego... przywiozłam pewne urządzenie... ma tyle lat co ja i pewnie jeszcze więcej. Używała jej moja babcia i moja mama... :)  Czeka mnie nowe wyzwanie...




Trzymajcie za mnie kciuki :)
trzymajcie się cieplutko 
Magda Z

3 komentarze:

  1. A pewnie że znam piosenkę ;) Uwielbiam patrzeć na zimę w lesie - jest pięknie ;) ale mogłoby być troszkę cieplej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyzwanie na pewno rewelacyjne ... zdjecia przecudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ile sniegu! A kciuki trzymam oczywiscie, a ty za mnie bo moja maszyna tez jakos sie mnie nie moze doczekac... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D