niedziela, 26 stycznia 2014

uszata czapa - szuka nowej właścicielki

Brrr.... u Was też jest tak zimno??? Czapeczka, o której mowa w tytule została zrobiona już jakiś czas temu, ale przez te moje rozjazdy nie miałam kiedy zrobić jej zdjęcia. Klasyczna prosta czapeczka , ale dodałam jej małe misie uszka :) tak naprawdę szukam dla niej właścicielki, ponieważ mój M. powiedział kategoryczne NIE dla czap z uszami. Podobno jestem na to za duża :P Szkoda mi jej pruć więc bardzo chętnie wymienię się na jakiś drobiazg :) mam nadzieję, że trafi w dobre ręce :)


Trzymajcie się cieplutko :D
Pozdrawiam
MagdaZ

3 komentarze:

  1. ooo, jaka czadowa :D ja bym się bardzo chętnie wymieniła za nią ;) jakbyś była zainteresowana to przejrzyj mojego bloga i napisz maila na xgreenfrog@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że czapa się Tobie spodobała. Już wchodzę na Twojego bloga i piszę maila. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D