środa, 19 sierpnia 2015

samolubnie ;)

Dziś samolubnie. Tylko i wyłącznie dla mnie. Są takie chwile, że trzeba pomyśleć o sobie i zrobić dla siebie coś miłego. Wiem, wiem... straszny samolub ze mnie :) Tylko moja... niebieściutka spódnica z koła... Uwielbiam się w niej kręcić, a mój Szkrab ma wtedy mega zabawę i krzyczy " Mamo je...je (czyt, jeszcze ;D ) ".



A Wy jesteście takimi samolubami jak ja??

Dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga i za wszystkie komentarze, pomimo mojej ciągłej nieobecności w blogosferze :) Jesteście cudowni :)
Pozdrawiam
MagdaZ

2 komentarze:

  1. Każdy powinien być czasem takim samolubem. Często robię coś dla kogoś a dla siebie nic, trzeba myśleć o sobie, bo będziemy jak ten przysłowiowy szewc bez butów. Sukieneczka śliczna w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam od razu, ze samolubnie! Chciałabym umieć zrobić dla siebie spodnice :D Twoja ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D