piątek, 21 marca 2014

wymianka PI- podsumowanie

Witajcie,
przepraszam, że dopiero teraz robię podsumowanie wymianki, ale ostatnio w ogóle nie korzystam z komputera tylko cały czas sprzątam, prasuje, nie śpię w nocy, odsypiam w dzień i ciągle wyczekują Szkraba. Dopiero dzisiaj zawzięłam się zrobiłam zdjęcia cudownych paczuszek, które do mnie dotarły i postanowiłam nadrobić zaległości. :)
Oto co poszczególne pary przygotowały dla siebie:

                                                            Decupagekinii-Marta Dzwonkowska
( zdjęcia z bloga Decupagekinii)

2. Ania - Dżej nej

 Dżej nej - Ania 
(zdjęcia z bloga Ani)

3.Akrimeks - MagdaZ

W paczuszce znalazło się też coś dla Szkraba, za co jestem bardzo wdzięczna.

MagdaZ- Akrimeks



4. Monika W.- MagdaZ


MagdaZ-  Monika W



Wszystkim Dziewczynom dziękuję za udział w wymiance. Wszystkie paczuszki są przecudowne. Mam nadzieję, że moje pary wymiankowe zadowolone są z paczuszek.  
Mam nadzieję, że u Was również świeci piękne słoneczko w ten pierwszy Dzień Wiosny. 
Cieplutko pozdrawiam
MagdaZ

4 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie dziękuje za wymiankę. Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sympatyczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była bardzo fajna wymianka :) Wielkie dzięki za organizację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za zabawę ;-) Pozwolę sobie pobrać od Ciebie zdjęcie z zawartością mojej paczki, bo jak już pisałam, zapomniałam go zrobić przed wysyłką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D