piątek, 21 sierpnia 2015

I znów ten Miki :)

Miałam znowu przyjemność szyć z  dresówki z Mikim. Tym razem komplet dla małego Adasia, który wczoraj miał urodzinki. W Szkrabusiowie powstał kocyk w rozmiarze XXL oraz płaska podusia też w większym rozmiarze :)Wszystko połączone z lazurowym minky, a w środku kocyka wszyte jest lekkie wypełnienie. Mam nadzieję, że Szkrabowi prezent przypadnie do gustu, bo mojego malucha musiałam wsadzić do łóżeczka podczas robienia zdjęć, bo najchętniej to by się schował pod koc i robił " A kiu kiu " ;D



Dodatkowo z tego co zostało powstały ochraniacze na pasy :)


I jak Wam się podoba zestaw??
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, dzięki nim jeszcze chętniej siadam do maszyny po pracy :)

pozdrawiam
MagdaZ

6 komentarzy:

  1. śliczny kocyk a podusia na pewno milutka. Fajny pomysł z tymi ochraniaczami na pasy chyba sobie też muszę takie wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne! Ten wzór jest taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz zestaw :) szkoda tylko że teraz Pani Magda milczy z wysyłka mojego zamówienia dla Adasia sprzed miesiąca jest nam bardzo przykro bo czekamy na Minionki a tu cisza .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz zestaw :) szkoda tylko że teraz Pani Magda milczy z wysyłka mojego zamówienia dla Adasia sprzed miesiąca jest nam bardzo przykro bo czekamy na Minionki a tu cisza .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace :) I bardzo ładny blog. Zostaję u Ciebie na dłużej. Zapraszam też do mnie.
    Pozdrawiam :)
    Twinkle Tiny Star

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D