czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowo...wymiankowo :)

"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości" to cytat z "Alchemika" mojej ulubionej książki. Dzisiaj tak zaczynam swój wpis, gdyż Święto Zakochanych jest ku temu dobrą okazją. Dlatego wszystkim zakochanym i tym co się kochają życzę jeszcze więcej miłości.... :D
Od ostatniego "roboczego" postu minęło prawie dwa tygodnie. Ale przez ten czas nie próżnowałam. Zrobiłam serduszkową podusię.Dosłownie. Planowałam ogromną poduchę, ale ze względu na ogrom pracy w pracy, musiałam troszkę zmienić koncepcję. Moja głowa niestety jest na nią za duża, ale myślę, że laleczki i inne przytulanki mojej siostrzenicy napewno będą chętnie na niej odpoczywać :D


Z każdym dniem coraz bardziej zaprzyjaźniam się z szydełkiem, ale nie zapominam o ozdabianiu pudełeczek. Jedno z takich pudełeczek zrobiłam specjalnie dla DominikiB, która była moją parą wymiankową w Wymiance Walentynkowej. Zabawa, w której wzięłam udział była pierwszą tego rodzaju, ale naprawdę przypadła mi do gustu i już nie mogę doczekać się kolejnej. :)  
Paczkę od Dominiki dostałam już kilka dni temu, ale niestety nie mogłam się wcześniej pochwalić co mi przysłała, ponieważ wczoraj minął termin dostaw paczuszek. Dominika przysłała mi własnoręcznie robioną biżuterię, moją ulubioną herbatkę, oczywiście przydasie, słodycze, szydełkową serwetkę i coś pachnącego.




 Ja natomiast wysłałam specjalnie zrobione dla niej (mam nadzieję, że uwzględniłam większość jej uwag) pudełeczko (na jej drobiazgi), przydasie,słodycze i świeczuszki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D