środa, 27 lutego 2013

Słodko.... mniam

Każdy kto mnie zna wie, że jestem straszliwym łakomczuchem. Dlatego jakiś czas temu założyłam bloga, w którym podaję wypróbowane przepisy na różne słodkości i nie tylko. Niestety ostatnio nic nowego nie dodałam, ponieważ postanowiłam, że na Nowy Rok będzie nowe postanowienie. Mija siódmy tydzień od kiedy nie jadłam czekolady i innych słodkości, za którymi przypadam.
Mój organizm musi zadowolić się jedynie owocami, i ewentualnie zrobioną samodzielnie galaretką owocową (z mrożonych owoców) bez cukru. No ale my kobiety jesteśmy na tyle szalone, że podejmujemy różne szalone wyzwania ( pomijam fakt, że większość z nas jest na ciągłej diecie ;D). Ale do Wielkanocy już niedaleko, a ja już mam pomysły na nowe pyszności :D.
Zapraszam na mojego "słodkiego" bloga. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D