sobota, 23 lutego 2013

buciki w rozmiarze xxxxxs :)

Udało mi się skończyć pierwsze buciczki na bardzo małe stópki. Nadal łapię wprawę w czytaniu schematów,ale akurat ten projekt znalazłam tutaj . Dziewczyna, która prowadzi ten kursik robi to naprawdę świetnie. Niestety nie znalazłam odpowiednika w j. polskim. Niestety nie mam na miejscu modelki, która mogłaby je przymierzyć... :/ jak coś to może będą pasować na lalę mojej siostrzenicy :) No nic zabieram się za kolejne :) Zgadnijcie w jakim będą kolorze :)



Życzę miłej soboty :)

2 komentarze:

  1. słodziutkie :) następne żółte??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad żółtymi, ale najpierw zrobię kremowe :) chyba :)

      Usuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D