sobota, 2 marca 2013

Wymianka Słoneczna :)

Witajcie, czy u Was też jest taka piękna pogoda. W końcu Słoneczko zagląda przez okienko do mieszkania. Od razu chętniej z rana wstaję z łóżka, no i w pracy mam większe obroty. Już mam ochotę kupić jakieś wiosenne kwiatuszki.... hmmm... może tulipany. Dodatkowo w końcu mogę się Wam pochwalić cudeńkami jakie dostałam od Majaleny, która była moją parą wymiankową w Wymiance Słonecznej.
Niestety moja paczuszka nie dotarła jeszcze do niej, chociaż pani na poczcie twierdziła,że napewno dotrze na czas :( Mam nauczkę, żeby następnym razem wysłać wcześniej przesyłkę za granicę.
Mam nadzieję, że w poniedziałek już listonosz do niej zapuka i wręczy paczuszkę.
Majalena przysła mi piękne korale, kolczyki, naszyjnik, mnóstwo przydasi i oczywiście coś słodkiego. Poniżej zdjęcia :





Ja natomiast wysłałam dla niej pudełko, podkładki, przudasie i również coś słodkiego. Mam nadzieję, że moja paczuszka jak w końcu do niej dotrze to przypadnie Majalenie do gustu. A oto zdjęcia mojej przesyłki:





Życzę Wam słonecznej soboty :)

1 komentarz:

  1. :) PRzypadła i to bardzo. Dziękuję i dodam że bardzo lubię to pudełko, służy mi dzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D