piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet :)

Kobietki wszystkiego najlepszego z okazji Naszego Święta. Panowie tak narzekają, że my mamy swój dzień, a oni nie. Niestety to nie jest prawdą. Ostatnio przeprowadziłam małe śledztwo w tej sprawie.. i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że faceci w ciągu roku mają 3 swoje święta:
1. 10 marca - Dzień Mężczyzny obchodzony tylko w Polsce
2. 30 września - Dzień Chłopaka obchodzony również tylko w Polsce
3. 26 listopada - Międzynarodowy Dzień Mężczyzny...
o i tak właśnie wygląda rzeczywistość. Nawet nie ma w Polsce równouprawnienia w ilości obchodzonych świąt każdej z płci. Dlatego Moje Kochane Panie życzę Wam, aby Wasi Partnerzy, Mężowie, Kochankowie codziennie nosili Was na rękach. Wyręczali Was w codziennych obowiązkach i żebyście czasami naprawdę odczuły, że macie do ogarnięcia tylko jeden etat a nie dwa.  No i żebyście miały jak najwięcej chwil dla siebie. Ja (odpókać w niemalowane) narazie jestem noszona na rękach, obdarzana prezentami i z moją drugą połówką tworzymy zespół. A nie wiem czy wiecie jaka jest główna zasada zespołu - WSPÓŁPRACA. 
\
\A teraz zaprezentuję Wam bukiecik, który dostałam od swojej brygady mostowo-drogowej. Myślałam, że Panowie zapomnieli o dzisiejszym święcie, ale bardzo się pomyliłam. :)






A ta piosenka idealnie  pasuje do dzisiejszego dnia


pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D