sobota, 23 marca 2013

Wiosenna wymianka u Jadzika

Witajcie,
nie było mnie tutaj prawie dwa tygodnie. No cóż jak to na wiosnę przystało mam coraz więcej pracy. A święta już za tydzień... Dzisiaj zaczynam pieczenie słodkości... mniami. A teraz nadszedł czas na podsumowanie Wymmianki wiosennej u Jadzika. Pomimo aury panującej za oknem dzięki paczuszce otrzymanej od Butterchilli naprawdę zawitała wiosna. Od Ani otrzymałam wiosenna bransoletkę, 2 pary kolczyków, wisior mnóstwo przydasi i słodkości.





Ja natomiast wysłałam zestaw szydełkowych podkładek, przydasie (niestety przez moje roztrzepanie nie zrobiłam zdjęć koralików), coś pachnącego i coś słodkiego.



Aniu bardzo dziękuję za piękną paczuszkę :)

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję Ci za wymiankę! podstawki już zdążyły się przydać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D