czwartek, 20 czerwca 2013

sweterek, odsłona 1

Cześć Dziewczyny,
cieszę się, że powoli zbiera się grupka osób biorących udział w Wymiance. Mam nadzieję, że nasze grono z dnia na dzień będzie rosło. :) Nie wiem jak Wam, ale mnie upał troszkę doskwiera. Szczególnie jak jest się w terenie i nie ma możliwości skrycia się w cieniu. No, ale z drugiej strony lepiej żeby świeciło słoneczko niż ma padać deszcz. W końcu już prawie lato :D
Obecnie mam więcej czasu na robienie różnych robótek. Z moim K. zobaczę się dopiero za tydzień więc zaczęłam robić na szydełku sweterek. Wzoruję się na filmiku z sieci: 
Ja nadal czuję się początkującą w świecie szydełka i bardzo lubię korzystać z takich filmików. Na YouTube można znaleźć praktycznie każde zagadnienie szydełkowe :D Gorąco polecam.
A oto część moich rękawów :D
Jak myślicie kolor będzie pasować do mojej rudej fryzury??? :)

życzę miłego wieczoru
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D