czwartek, 13 czerwca 2013

zaległe paczuszki....

Witajcie,
dzisiaj wysłałam zaległe paczuszki za udział w Candy. Mam nadzieję, że dziewczyna się na mnie nie pogniewały za takie opóźnienie. Dla dziewczyn przygotowałam deseczki na wiadomości :) Tak prezentują się deseczki.

Shiawasena otrzyma:

 Madzia Cz. otrzyma:

Postanowiłam zrobić również prezent dla mojej pierwszej Obserwatorki:) otrzyma
xxJuleczkaxx otrzyma:



W każdej paczuszce są jeszcze słodkości, ale niestety nie zrobiłam im zdjęcia.
Strasznie lubię obdarowywać innych. Dlatego też postanowiłam, że osoba, która zostanie moim 100 obserwatorem dostanie nagrodę niespodziankę :)

Miłego dnia
Magda

2 komentarze:

  1. Deseczki prześliczne, bardzo mi się podobają, szkoda, że to nie do mnie polecą:)
    A dziewczyny na pewno sie nie pogniewaja jak dostaną takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne deseczki:) Śliczne mają motywy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D