czwartek, 1 stycznia 2015

PSssst...

Pssssst.... a jak Wasze postanowienia Noworoczne??? Listy zrobione???

Ja mam kilka sztandarowych punktów( pewnie pokrywają się z postanowieniami innych kobietek :D) , ale też postanawiam, że będę nadrabiać zaległości w prowadzeniu bloga. Zdjęcia robótek porobione czekają na posegregowanie i wstawienie na bloga.
 Jednakże w Nowym Roku postanowiłam na dodatkowe wyzwanie, tym razem kulinarne. Lubię gotować, podobno nawet nieźle mi to wychodzi, dlatego postanowiłam się tym podzielić. Przepisy będą pojawiać się cyklicznie co czwartek.


Potrawy proste, bo kuchnia jest prosta jak wkłada się w nią serce...  :D
mam nadzieję, że może wypróbujecie przepisy.
Zachęcam do komentowania i opiniowania, bo to dodatkowo motywuje do działania :D

Pozdrawiam
MagdaZ


1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam piec słodkości :) ale chętnie poczytam Twoje przepisy :) powodzenia w realizowaniu postanowień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D