sobota, 10 stycznia 2015

Sznurkowy pojemnik

Witajcie,
U Was  też taka wichura za oknem???
Dzisiaj prezentuję kolejną robótkę zrobioną w zeszłym roku. Tym razem jest to pojemniczek na drobiazgi zrobiony ze sznurka (bawełnianego) o grubości 4mm. Pojemniczek był prezentem do nowego mieszkanka zaprzyjaźnionych duszyczek :D Prosty wzór, robiłam z główki. Same półsłupki i słupki. Średnica to ok 20cm.
Pojemniczek usztywniłam vikolem z wodą ( proporcje 1:1).



Dziękuję za wszystkie  komentarze pod poprzednim postem :D

Pozdrawiam
MagdaZ


7 komentarzy:

  1. Możliwość zrobienia komuś prezentów własnoręcznie jest super! Ja też robiłam kilka drobiazgów do nowych mieszkań bliskich mi osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pojemniczek :-) Doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki :) Robiłam podobny. Fajna sprawa i dobrze się robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje szydełkowe kosze są świetne!!!! Jestem nimi zachwycona! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pojemniczek, zazdroszczę talentu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajny pomysł z tym wikolem! Super pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Prosty", też coś ;)
    Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za odwiedziny i pozostawiony komentarz, który jest dla mnie bezcenny :D